O nama

Tražeći rješenje za praćenje poslovanja i računovodstvo za sebe i tadašnje uglavnom trgovačke poslove, došli smo do spoznaje da je software važan alat u poslovanju i evaluaciji svake tvrtke. Informacije o poslovanju, upravljanje zalihama, novčani tokovi i sl. od velikog su značaja u poslovanju jedne tvrtke i stoga je jako važno imati pod kontrolom sve segmente poslovanja.

Vođeni tim idejama došli smo do zaključka da iskustvo više ljudi usmjerenih istom cilju značajno doprinosi kvalitetnijoj ponudi. I tako smo nastali. Udružili smo znanje, vještine, kapacitete i viziju koju prenosimo na naše korisnike pod zajedničkim brandom – Aliquantum idea d.o.o. (lat. dobri poslovi i mnoštvo ideja).

AQI Bisnode TSP
Datalab Premium Partner

S osnutkom smo preuzeli sve poslove dotadašnjih Datalab partnera – Lab 2000 d.o.o. i Lider-centar d.o.o. u domeni prodaje, implementacije i podrške za ERP PANTHEON kod svih postojećih korisnika. U kratkom vremenu postojanja stvorili smo mrežu partnera i korisnika, od malih obrta do najvećih poduzeća na ovim prostorima.

Povjerenje s korisnicima izgradili smo, i dalje gradimo, kroz dobro optimizirana rješenja za njihovo poslovanje te odličnom poslovnom komunikacijom i time smo unaprijedili njihov rad te doprinijeli boljim poslovnim rezultatima. Aliquantum Idea d.o.o. je tim stručnih individualaca koji zajedno svojim znanjem, vještinama i dugogodišnjim iskustvom doprinose vrhunskoj usluzi koju pružamo svojim korisnicima. Našim klijentima pružamo različite pakete usluga vezane uz programska rješenja, IT opremu te računovodstvo i financije. Za navedeno pružamo i usluge podrške i održavanja, te poslovnog savjetovanja.

Zašto odabrati nas?

Ukoliko želite unaprijediti praćenje realizacije zadanih ciljeva i poslovnih planova tijekom cijele godine.
Ukoliko želite imati modul za naplatu, alate koje će vam u potpunosti povezati i osigurati kontrolu na cash flow-om, prihodima, otvorenim stavkama, obvezama i stanjem na računu.
Ukoliko želite detaljnije pratiti rad vaših komercijalista te im olakšati rad na terenu i time ubrzati svoju prodaju.
Ukoliko želite znati tko su vam najprofitabilniji kupci, najbolji zaposlenici, te najprodavaniji proizvodi
Ukoliko želite svoj sustav povezati s web shop-om, CMS-om, WMS-om, DMS-om, slati račune elektronički i elektronički razmjenjivati dokumente.
Ukoliko želite detaljnije pratiti rad vaših komercijalista te im olakšati rad na terenu i time ubrzati svoju prodaju.
Ukoliko želite znati odnos prihoda i rashoda te RUC po kupcu, komercijalistu, skladištu, odjelu, projektu...
Ukoliko želite bolje upravljati zalihama, obrtajem i nekurentnom robom, rokovima trajanja, serijskim brojevima.
Ukoliko želite slati račune elektronički i elektronički razmjenjivati dokumente te u potpunosti digitalizirati svoje poslovanje i ostvariti značajne uštede.

Naš tim

Pepo Piškor

pepo@aliquantumidea.hr

Siniša Labinjan

sinisa@aliquantumidea.hr

Željna Labinjan

zeljna@aliquantumidea.hr

Bruna Labinjan

bruna@aliquantumidea.hr

Aleksandar Blašković

blaz@aliquantumidea.hr

Nino Telenta

nino@aliquantumidea.hr

Viktor Krištić

viktor@aliquantumidea.hr

Dominik Bogadi

dominik@aliquantumidea.hr

Željko Marijan

zeljko@aliquantumidea.hr

Ivana Vrtarić

ivana@aliquantumidea.hr

Jana Jagić

jana@aliquantumidea.hr

Osnovni podaci

Aliquantum Idea, društvo s ograničenom odgovornošću za trgovinu i usluge

Adresa: Fallerovo šetalište 70, 10000 Zagreb
Telefon: 01 6442 100
Email: prodaja@aliquantumidea.hr
Web: www.aliquantumidea.hr

Radno vrijeme sa strankama: pon – čet: 8:00 – 16:00, pet: 8:00 – 12:30
OIB: 05612255747
Matični broj: 080732554
Transakcijski račun: HR91 2402 0061 1006 4963 0 – ERSTE